It was such a bad experience...ufff...
The guys started the sale perfectly, I talked with the manager, with the teacher, with another manager, and after the call they promised to send me all the information by mail and whatsapp, but there was no information on the same day or the next. 20 days have passed and still silence. I was ready to buy two semesters, but you have a special talent to finish the sale so badly
Citizen Café Tel Aviv Replied:
Dear Maria,
We appreciate your feedback regarding your recent experience at our café. We are so sorry hear that there was a problem with the information you were supposed to receive, and we apologize for any inconvenience caused.
We are now trying to allocate you on our system to resolve this...
Citizen Café Tel Aviv Replied:
Dear Maria,
We appreciate your feedback regarding your recent experience at our café. We are so sorry hear that there was a problem with the information you were supposed to receive, and we apologize for any inconvenience caused.
We are now trying to allocate you on our system to resolve this...
Maria Gurevich gave Citizen Café Tel Aviv a
1 star Review
Read more >